OMG!

”Paradise hotel”- Dalin: Jag var en man

Strippan Dalin i ”Paradise hotel” var en man innan operationerna.

– Jag orkar inte hålla den här historien inom mig längre, säger hon till Nöjesbladet.

Kändisskapet som ”Paradise hotel” burit med sig tvingade fram Dalin Nanos hemlighet.

– Folk känner igen mig från förr, när jag var man. Nu berättar jag det här för jag orkar inte hålla historien inom mig, säger Dalin Nano.

Nu hoppas hon att folk ska sluta fråga och lämna henne ifred.

– Jag är extrem och förändrar mig hela tiden. Det är inte direkt tredje världskriget, det är bara jag som blivit kvinna, säger hon

 

Såhär skrev hon i sin blogg;


jag erkänner.. va en man innan.. men de va måååånga måånga år sen... fick kvinno hormoner i tidig ålder o när ja fyllde 18 år så opererade jag om mig till kvinna.. det va många ingrepp som krävdes men de va det faan värt.. jag e "tjej" där nere oxå  så alla era komentarer om att jag ser ut som en man stämmer helt.. men jag vill inte uttala mig om vad jag hette innan o så, det e lite känsligt o vill inte lägga upp en bild på hur jag såg ut innan för det e oxå väldigt känsligt.. nu slipper ni undra o fundera över det.. anledningen till att jag inte ville va man e för att jag aldrig kännt mig som en man.. jag har alltid haft drömmar o göra saker som kvinnor gör o dom e så vackra.. att börja strippa e nog det jag alltid velat göra...





Kommentarer
Fia

Läste det förut, så jävla udda!!! Hm...kul för grabbsen på paradise som satt på henne :O

2010-03-05 @ 16:01:15
URL: http://theblondeisgone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0