just nu..

Hej alla söta läsare! Hur mår ni?
Själv mår jag lite bättre idag, tankarna finns väl fortfarande kvar i huvudet. Vilket dom alltid kommer att göra!
Men det är oftast på kvällen när jag sitter ensam det är som värst, då kommer dom förbaskade tankarna och tar över hela min hjärna!
Men är på lite bättre humör iallafall, tack vare en viss person som fick mig att skratta o vara glad igår kväll när jag mådde som sämst, tack för att du finns!

Just nu sitter jag och käkar en macka och tar en kopp kaffe medans Saga slumrade till en stund.
Ska nog ta o städa lite idag, sen lite senare blir det nog en promenad eller en sväng till gymmet..
Vädret ser ju inte så lockande ut direkt, usch. Regnet öser ner, men det är ju bra på ett sätt för då försvinner ju snön!
ne nu vaknade lillfisen, måste springa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0