i dont give a shit!

Tjabba Tjena Hallå!
Hur mår ni? Här hemma mår vi super bra, jag är på riktigt bra humör idag. Och det ska INGEN få förstöra!
Idag tog vi en liten sovmorgon, vilket alltid är skönt.
Just nu sitter jag & tar en kopp kaffe och lyssnar på lite musik, och lillfisen ligger på ett täcke på golvet och jollrar, låter som hon försöka sjunga med till musiken. Mammas sötnos!
Om en stund ska jag hoppa in i en dusch, och sakta börja göra mig i ordning lite inför kvällen.
Ikväll blir det nämligen utgång med Linus & Nathalie. Ska bli riktigt riktigt roligt! Ska dansa så jag får träningsvärk i morgon kan jag lova.. åh, vi kommer ha såååå kul! :D

Och sen kommer det väl säkert vara folk som kommenterar detta om att jag ska ha barnvakt o allt som sist jag var ute, dom anonyma fegisarna. Men jag säger bara såhär; säg vad f*n ni vill, I DONT GIVE A SHIT! Vill jag gå ut, då gör jag det! Och ni ska inte bry er om det....
Och om ni nu ska kommentera, så va inte så J*VLA fega och va anonyma, utan våga stå för vad ni tycker istället!

Tyvärr har jag inte fixat några batterier ännu, men ska göra det sen. Så det kommer upp lite bilder!
Så tråkigt utan bilder.. Personligen tycker jag att det är mycket roligare att läsa en blogg om det är bilder, så jag ska fixa bilder, lovar!
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen hoppa in i en dusch.
Hoppas ni får en super duper Fredag, för det kommer jag ha!
Puss & kram


Kommentarer
madeleine

hoppas du hade en underbar kväll det är du värd. pussa saga från mig

2010-03-27 @ 08:28:04
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/
Emelie

Tycker det är helt okej att gå ut :) man ska inte ge upp livet bara för att man får barn.. folk är bara så avundsjuka vet du :) man ska inte bry sig :)

2010-03-28 @ 16:31:54
Anonym

dålig uppdate här höörrö =)

2010-03-29 @ 15:38:35
URL: http://palmhall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0