Godmorgon

Jaha då var det måndag igen då, herregud vad veckorna går fort. Håller ni inte med?
Den här veckan är det rätt mycket på schemat. Unga föräldrar, BVC, tatuera mig, möte, träna m.m
Men det är rätt skönt o hålla igång och göra saker faktist, blir rätt långtråkigt att bara sitta hemma o busa.
Hoppas ni sovit gott? Det har iallafall jag gjort. Och lillfisen också :)
Tränigsvärk idag? ja det har jag, men faktist inte lika mycket som jag trodde jag skulle ha. Låren är nog värst, när jag böjer mig ner och sådär.
aa iallafall, sitter och äter frulle. Som idag består av en skål havregrynsgröt med lite äppelmos, 1 kokt ägg, 1 glas multivitamin brustablett och sen den gröna nyttiga drinken :P haha. Har faktist tagit ett kort på den så ni ska få se, den ser inte så smarrig ut och det är den inte heller. Men vill man vara nyttig och fin får man lida pin :P
Lika härligt väder idag också ser det ut att vara, and i love it! Hoppas hoppas hoppas det inte kommer någon mer snö nu, utan att det fortsätter såhär så den äckliga snön försvinner istället!
Skruttan ligger i min säng o vilar lite, vi vaknade vid 7 idag så hon vart väl lite trötter nu.
Nu ska jag äta upp, sen göra mig iordning för sen drar vi till Unga Föräldrar och myser lite & sen ikväll är det gymmet som gäller.
Hoppas ni får en fin dag alla söta.
puss & kram från oss


Kommentarer
heidi

Vad är de gröna du dricker??

2010-03-15 @ 12:23:24
Blondie ;)

då är vi två som har träningsverk :D

2010-03-16 @ 19:36:40
URL: http://maariebjork.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0