Godmorgon!

Idag gick vi upp rätt skapligt, klockan 8. Rätt skönt att gå upp tidigt faktist.
Har precis klätt på lillfisen kläder och sådär & nu ligger hon i min säng och myser för fullt. Jag ska ta o käka lite frulle samtidigt som jag kollar på Vakna med TheVoice. Rätt roligt program faktist.
Nån mer som kollar på det på morgonen?

Om några timmar bär det av in till stan, vi ska ju äta lunch med mammi, sen måste jag köpa hårfärg igen. För det vart verkligen inte den färgen det skulle bli, ska fan ta och ringa till Wella idag och fråga vad dom håller på med, för färgen skulle bli mörkröd men blev typ, grå,rosa,lila. Gjorde ju slingor som tur va så det inte vart den färgen i hela håret..
Men nu ska jag äta lite frukost, sen göra mig i ordning.
Hoppas ni får en fin dag :)
Puss



Kommentarer
Blondie ;)

Hur gammal är ditt barn nu ?

2010-03-10 @ 10:43:56
URL: http://maariebjork.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0