godkväll sötnosar

God kväll alla sötnosar, hoppas ni mår bra!
Själv mår jag super duper bra faktist, sitter just nu med färg i håret. Och hoppas på ett positivt resultat :)
Ni får se hur det blev i morgon, för orkar inte lägga upp något mer sen.
Förut gick jag & Linus ner till affären & pizzan, köpte hårfärg och en ny bitring till Saga för o se om hon kanske tyckte om den bättre, men icke. Hon gillar mitt finger bäst. Så får väl köra med det. Läste även lite på nätet förut och såg att man kunde ta lite flytande alvedon på tandköttet vilket skulle lindra lite. Någon som vet, som har testat?
Nu ikväll hade Saga jätte ont, lilla skruttan. Hon var jätte ledsen och man såg verkligen att hon hade ont.
Hoppas tanden tittar fram snart så hon slipper ha ont mer.

Ne nu ska jag skölja ur färgen o sådär, sen blir det sängen. I morgon ska vi till stan och käka lunch med mammi :)
Puss på er.


Kommentarer
Michaela Snöborgs

vilken färg blev det? :)

2010-03-09 @ 23:51:03
URL: http://michaelasnoborgs.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0