desperate housewifes tonight

Då har vi kommit hem ifrån BVC. Allting såg jätte bra ut, förutom den sakta viktuppgången.. Men som jag sagt tidigare, sålänge hon går upp och inte ner så får det ta den tid det tar.
Men annars såg allting jätte fint ut när doktorn hade kollat på henne.
Nu har Saga precis ätit och tar sig en middags lur, så jag passar på o ta mig någonting att äta jag också, fick bli ciabatta med lufttorkad skinka, brieost och ett salladsblad. Riktigt mumsigt var det!
Senare kanske jag skulle träffa Maria en sväng, hon skulle höra av sig :) så vi får se...
Annars är det Desperate housewifes som gäller ikväll, ÄNTLIGEN! vad jag har längtat..
Och i morgon är det Andra Avenyn vilket jag oxå längtat efter!
Ne nu ska jag ta mig en dusch, ha det så bra sötnosar!



Kommentarer
ankie

det var ju komiskt att se att vi ensamstående morsor följer samma serier oxå ha ha.

du ska se att viktuppgången kommer, det där brukar ordna sig med tiden l

2010-03-02 @ 20:13:34
URL: http://strangelittleme.blogg.se/
Lindsey

Desperate är sååå braa!!! Andra avenyn också :D haha Kim var ju jävligt rolig när han löpte runt i skogen helt wasted! :D

2010-03-02 @ 23:00:43
URL: http://creadiem.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0