busfabriken

Godmorgon söta läsare, hur mår ni? :)

Själv mår jag bra, har precis tagit min morgon drink som är fullproppad med vitaminer och mineraler. Så nu känner jag mig nyttig, haha. Sitter och äter lite havregrynsgröt och ska snart göra mig iordning. Lillfisen ligger o halv sover i sitt babygym.
Hann inte med någon promenad nu på morgonen för om ett tag kommer Nathalie, Camilla och Amelia hit och hälsar på. Sen åker vi vidare till busfabriken med dom, ska bli jätte roligt. Sen skulle vi upp till Agne och äta på hans jobb, ska bli roligt för han har inte träffat Saga än :)
Det får bli en promenix ikväll sen istället, för jag måste hålla i gång nu så jag inte tappar motivationen.
Maria och jag pratade om igår att börja träna på gym, och det finns ett litet gym här som det bara är några stycken som tränar i och där ska vi troligen börja träna också. Så då kan jag ta med mig Saga så ligger hon och sover i vagnen medans vi kör ett pass. Ska bli riktigt skönt o komma igång och röra på sig. Man mår ju så mycket mycket bättre av det.
Gårkvällen var jätte mysig, Maria kom ju hit och kollade på lets dance och solsidan och åt ost och kex & jag drack ett glas vin. Det var mycket trevligt, får göras om :)
Förstår bara inte hur svenska folket röstar?
Han gubben Willy eller vad han heter, att Molly vart utröstad före honom ? hmmm....
jaja.
Igår skjutsade ju Maria mig till affären så jag fick handla lite mat o sådär, och sen på vägen hem åkte vi förbi Tildes grav och tände ljus. Det var såå fint, massa söta nallar & blommor och fina texter.
Livet är så fruktansvärt orättvist! & jag är så otroligt ledsen för eran skull över det som hänt.
Vila i frid Tilde
Nej nu ska jag göra mig i ordning :) Hoppas ni får en fin dag i solskenet.
Puss & kram


Kommentarer
Carolin

Satan va roligt hörru :D vad kostar gymet hos er ? <3

2010-03-13 @ 12:09:51
URL: http://carolingustavsson.blogg.se/
Maria S

Ja det var jätte trevligt igår,får vi göra om =)

Livet är verkligen orättvist. Vila i frid min älskade fina Tilde <3

2010-03-13 @ 12:18:23
Lilla jag

Vem är Tilde? Och vad har hänt med henne?



Din blogg är bäst!!

2010-03-13 @ 13:58:02
Maria S

Lilla jag: Tilde är min dotter,hon föddes i vecka 22+6 och fick bara leva i 2 timmar.

2010-03-13 @ 22:36:52
Lilla jag

Nej, usch! Stackare....

2010-03-14 @ 18:20:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0