aerobics pass

Då har man varit på sitt första aerobics pass, huuuur jobbigt som helst men ruskigt roligt! Kommer ha skaplig träningsvärk i morgon eftersom det var ett bra tag sen man rörde sådär mycket på mig. Men känns jätte skönt nu efteråt, kommer nog somna gott sen.
Lillfisen fick sig ett bad precis och ligger nu i sin säng och håller på att somna. Jag ska ta mig en dusch och sedan någonting att äta. Sen blir det nog att krypa ner i sängen.
I morgon blir det unga föräldrar, sen efter det gymmet med Maria.
Förut när vi skulle ut och gå tog jag bort ligginsatsen i vagnen och lät Saga halv ligga/sitta upp istället, och det tyckte hon om. Istället för att ligga ner och inte se någonting, mycket mer spännande när man kan se ut och se lite annat än bara "taket" i vagnen. Men ska fortfarande använda ligginsatsen också, men låta henne halv sitta lite då & då.
Och snart kan man ju börja med smakportioner till henne också, det ska bli roligt! :D Gud hon börjar bli en stor tjej nu..
ne nu ropar duschen på mig, ha det så bra!
Puss & kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0