ni gör mig till världens lyckligaste

Hallå solstrålar ♥ Hoppas ni mår bra!
Fick en liten sovmorgon i morse, skönt :) Pluttan väckte mig vid 09.30 ungefär så gick upp och gjorde i ordning en flaska och sen la henne brevid mig i sängen så käkade hon & sedan somnade vi om en stund till.
Sen låg vi kvar i sängen ett bra tag och myste innan vi gick upp. Det är det mysigaste som finns att ligga kvar i sängen på morgonen och bara mysa & lyssna på pluttans "prat". Ännu mysigare är det när vi är alla 3, men Linus gick upp tidigare än oss för han skulle till skolan. Mina älsklingar är dom bästa & dom gör mig till världens lyckligaste ♥

Men nu är vi uppe sen ett tag tillbaka, och vi har precis ätit lite lunch. Idag har vi ingenting planerat, vart har det fina vädret tagit vägen?
Blir väl att vara hemma och bara ta det lugnt, Linus kom precis hit. Får se vad vi hittar på för något?
Här kommer lite bilder ifrån Nathas student ;


Natha precis fixad innan hon ska till skolan på champangefrukosten.
Du är så fin gumman!




Vi står & väntar på att dom ska komma ut ur skolan - skapligt mycket folk!


Jag hänger blommor runt Nathas hals.


Natha med sin skylt.


På vagnen innan dom åker iväg :D






Mor & dotter ♥


Nyfixad innan hon skulle iväg på party.


Jag & älskling




Camilla

Pluttan på morgonen efter :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0