natti natti

Hej gullungar ♥
Vi tog oss en tripp till stan förut och inhandlade vagnen jag har pratat om. Den är så fin! Saga verkade trivas bra i den, hon somnade så sött inte alls många minuter efter att jag satte henne i den. Köpte även lite linnen och annat smått & gott... Bild på vagnen kommer i morgon, gick inte att lägga upp nu för bilderna hade försvunnit ifrån kameran. Hmmm, skumt!

Nu under kvällen har vi suttit ute på balkongen och ätit god mat & druckit lite vin, riktigt mysigt!
Emman kom även förbi en stund och tog ett glas med oss och umgicks lite, super trevligt.. Men nu har vi gått in och satt oss i soffan eftersom det börjar krypa spindlar där ute, USCH!!!!!! Jag hatar verkligen små kryp, mest spindlar. Dom är ju så j*vla vidriga! Synd att det kryllar av dom på min balkong bara...

Har iallafall haft en super bra dag med mina två favoriter, Saga & Linus
Snart ska vi ta en dusch och sedan krypa ner i sängen, myspys.
Hoppas ni har haft en härlig dag!
natti natti




Kommentarer
Jennifer

sv: var så lite så:)

2010-06-29 @ 09:46:03
URL: http://diwagirl.blogg.se/
Anna Hallgren

Hej gumman. Tycker vi ska ses någon dag. Hoppas allt ör bra med dig.

Puss och kram Anna

2010-06-29 @ 11:23:24
URL: http://endastvi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0