skolavslutning

GODMORGON - Hoppas ni har sovit gott! ♥

Jag har sovit super gott i natt, vi somnade rätt skapligt igår så jag känner mig rätt utvilad idag faktiskt.
Linus åkte iväg till skolan för ett tag sedan & jag dricker en kopp kaffe o kikar runt lite på nätet.
Saga sitter framför mig och smaskar på en majskrok och ska snart få sig lite gröt. Sen ska jag göra mig iordning lite för att senare åka på brorsans skolavslutning. Blir skolavslutningar varje dag nu - idag brorsans, imorgon lillasysters & på fredag älsklings. Ska bli trevligt!
Nu börjar Saga tappa tålamodet, dags för gröt :)
Hoppas ni får en fin dag!
puss&kram


Kommentarer
Veronika

Så nydelig han er ^^

2010-06-09 @ 12:33:46
URL: http://veronikaslilleverden.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0