shopping runda med Saga & Caroline

Har haft en super mysig dag idag!
Började med besök nere på BVC pga Sagas mage, och det gick super bra. Nu är hon bra i magen igen förhoppningsvis. Skönt!
Sen åkte vi till stan med Caroline, shoppade lite och sedan åkte vi till ikanohuset och käkade. Så vi fortsatte shoppingrundan där efter att vi hade ätit och fick med oss ännu lite mer kassar hem. Det vart endel grejer så orkar inte rabbla upp allting, haha. Men både jag och Saga fick påfyllning i garderoben iallafall :)
Gick även förbi babyproffsen och la undan den rosa/svarta vagnen jag lagt upp bild på här tidigare, så nästa vecka är den min, wihu! Tack mormor&morfar, ni är underbara! ♥


Sen efter många timmars shopping åkte vi hemåt. Saga har varit på strålande humör idag, suttit i sin vagn och babblat och busat. Hon har börjat "prata" så himla mycket, hon är inte tyst en sekund. Hon är bara för söt min lilla prinsessa ♥ Men nu är hon tyst iallafall för nu ligger hon och sussar, hehe.

Själv håller jag på och tvättar och städar lite, var bara tvungen att sätta mig ner en stund och vila. Väntar även på att älskling ska komma, blir nog att krypa ner och se en film eller något när han kommer. Har ju knappt träffats något idag, så måste pussa lite på honom :D
Ne nu måste jag fortsätta städa, hoppas ni haft en bra dag i det UNDERBARA vädret!
puss&kram


Kommentarer
PHOTOS BY NATALIA.

ha en fortsatt bra kväll! :)

2010-06-24 @ 22:43:11
URL: http://nataliasoder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0