nu blir det soffmys med min älskade pojkvän

Då var vi hemma igen.. Vi var ju som sagt vid kanalen förut, Linus & Amanda badade och jag låg på en filt tillsammans med Saga och myste. Har ju varit helt underbart väder idag!
Efter att dom hade badat gick jag, älskling & Saga ner till pizzan och käkade kebab, vilket var väldigt gott kan jag lova. Och Saga satt i vagnen och babblade för fulla muggar, hon är inte tyst en sekund nu för tiden haha. Hon är bara för söt min lilla prinsessa ♥
Hon kan nästan sitta helt själv nu, en liten stund sitter hon själv men sen tappar hon balansen lite och faller åt sidan. Men snart så kan hon nog sitta själv utan problem, hon börjar bli stor nu. Om ca 2 veckor är hon ju 7 månader, vilket är helt sjukt tycker jag! Tiden går föööör fort.

Nu har jag precis kommit ut ur en dusch och snart ska vi slänga oss i soffan och kolla på en film. Vet inte vad vi ska se på? Men älskling ville visst se en skräckis, så blir nog det.

Någon smyg tar visst bilder på oss ;)
Kebab dags! :D


Kommentarer
A - Ung tvåbarnsmamma

Gott med kebab:-)

2010-06-29 @ 23:18:53
URL: http://kellymelwin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0