Gästblogg: Linus!

Nemen tjena! en favorit i repris! jag startade ju lite kommentarer här på Jennys blogg senast jag Gästblogga, men men sånt är livet.
Nu har vi ätit lite sill och sådant där som man äter vid varje midsommar, påsk och jul. Sverige har ju sådan variation, eller hur ??
Snart ska pappa och Peter starta grillen, för jag tror inte varken mamma eller Anneli får komma i närheten - för det är ju en sådan där typisk Gubbgöra - eller? haha
Jenny jag och Saga spenderar natten här hemma, hos mina föräldrar. Saga sover iofs redan, men men. SPelat kubb har vi också hunnit med ;)
Aja, inget instressant inlägg - vill bara önska alla er en glad midsommar :D
Så..... GLAD MIDSOMMAR!
hej då!


Kommentarer
PHOTOS BY NATALIA.

Godmorgon, sovit gott? :D

2010-06-26 @ 10:36:10
URL: http://nataliasoder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0