svaren från frågestunden

Hur gammal är din dotter?Hon blir 7 månader den 14e juli.
Hur gick det till när linus och du blev ihop ?Vi insåg att det fanns någonting mer än bara vänskap mellan oss och beslutade oss för att ge det en chans.Och det är jag så fruktansvärt glad över, för jag har verkligen hittat min dröm prins :)
Hur gör du med din unge när du går ner och tar en 12 minutare i solariumet när du är själv?Du vet att såna UV-strålar är skapligt skadliga för små barn.Men snälla, det är klart jag vet att dom är farliga, hon ligger i sin vagn med en filt över så hon får ingaUV-strålar på sig!
sööt blogg:) hur länge tänker du blogga! vad tkr du om www.kissies.se om du läser hennes blogg?Tack så mycket! Jadu hur länge jag tänker blogga? Det kan jag tyvärr inte svara på, för det vet jag inte..
Hur länge har du bloggat ?Jag startade min blogg i Juli 2009.
Hur känns det att ha blivit mamma? du verkar vara bästa morsan:)Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?Hur känns det att vara mamma så ung? :)heej fin blogg!!<3<3 hur många år var du när du fick barn:$<3<3vad heter din bebis ? :DVilka länder har du besökt?Vilket land skulle du vilja besöka?vilket land skulle du helst vilja bo någonstans ?favorit film?vilka bloggar följer du?vilka hemsidor brukar du besöka :)?fin blogg:) vad gör dina barn medans du är vid datan och bloggar ?Vilka bloggar följer du?
Hur gammal är din dotter?
Hon blir 7 månader den 14e juli.
Hur gick det till när linus och du blev ihop ?
Vi insåg att det fanns någonting mer än bara vänskap mellan oss och beslutade oss för att ge det en chans.
Och det är jag så fruktansvärt glad över, för jag har verkligen hittat min dröm prins :)
Hur gör du med din unge när du går ner och tar en 12 minutare i solariumet när du är själv?
Du vet att såna UV-strålar är skapligt skadliga för små barn.
Självklart vet jag att det ej är bra... Hon ligger i sin vagn med regntäcket och en filt över vagnen så hon får inga UV-strålar på sig, plus att strålarna ej når fram till vagnen. Men jag skyddar henne ändå ifall att!
Sööt blogg:) hur länge tänker du blogga! vad tkr du om www.kissies.se om du läser hennes blogg?
Måste börja med att säga tack! Jadu hur länge jag tänker blogga? Det kan jag tyvärr inte svara på, för det vet jag inte.. Kissie, jadu.... jag vet inte riktigt vad jag ska säga faktiskt. Jag säger ingenting så har jag ingenting sagt!
Hur länge har du bloggat ?
Jag startade min blogg i Juli 2009, så i 1 år har jag bloggat nu..
Hur känns det att ha blivit mamma? du verkar vara bästa morsan:)
Det känns jätte bra! Det är helt underbart, det är det absolut bästa som har hänt mig!
Verkar jag? Vad roligt att du tycker det, tack :)
Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?
Jadu, jag har faktiskt ingen aning eftersom jag inte ens visste om att den bloggen varit med där.. Så kan inte uttala mig om det.
Hur känns det att vara mamma så ung?
Det känns jätte bra!
Heej fin blogg!! Hur många år var du när du fick barn?
Tack så jätte mycket! Jag var 19 år när Saga föddes.
Vad heter din bebis ?
Hon heter Saga.
Vilka länder har du besökt?
Jag har varit i Norge, Danmark, Tyskland & Spanien.
Vilket land skulle du vilja besöka?
Thailand & Grekland skulle jag vilja åka till faktiskt.
Vilket land skulle du helst vilja bo någonstans ?
Jag vet faktiskt inte?
Favorit film?
Det finns många bra, har inte direkt någon favorit.
Vilka bloggar följer du?
Det finns rätt många bloggar jag brukar läsa, så orkar faktiskt inte rabbla upp alla nu :P
Men en jag följer är ju iallafall min pojkväns http://finest.se/linuszebrah
Vilka hemsidor brukar du besöka?
Det är ju rätt olika. Men Facebook och blogg.se är jag alltid inne på iallafall.
Fin blogg:) vad gör dina barn medans du är vid datan och bloggar ?
Tack! Dina barn? Jag har bara 1 barn :P Och det är olika vad hon gör, antingen sitter hon med i mitt knä, ligger i sitt babygym, springer runt i gåstolen eller så sover hon.. Det är som sagt väldigt olika.

Hur gammal är din dotter?
Hon blir 7 månader den 14e juli.
Hur gick det till när linus och du blev ihop ?
Vi insåg att det fanns någonting mer än bara vänskap mellan oss och beslutade oss för att ge det en chans.
Och det är jag så fruktansvärt glad över, för jag har verkligen hittat min dröm prins :)

Hur gör du med din unge när du går ner och tar en 12 minutare i solariumet när du är själv?
Du vet att såna UV-strålar är skapligt skadliga för små barn.
Självklart vet jag att det ej är bra... Hon ligger i sin vagn med regntäcket och en filt över vagnen så hon får inga UV-strålar på sig, plus att strålarna ej når fram till vagnen. Men jag skyddar henne ändå ifall att!
Sööt blogg:) hur länge tänker du blogga! vad tkr du om www.kissies.se om du läser hennes blogg?
Måste börja med att säga tack! Jadu hur länge jag tänker blogga? Det kan jag tyvärr inte svara på, för det vet jag inte.. Kissie, jadu.... jag vet inte riktigt vad jag ska säga faktiskt. Jag säger ingenting så har jag ingenting sagt!

Hur länge har du bloggat ?
Jag startade min blogg i Juli 2009, så i 1 år har jag bloggat nu..
Hur känns det att ha blivit mamma? du verkar vara bästa morsan:)
Det känns jätte bra! Det är helt underbart, det är det absolut bästa som har hänt mig!
Verkar jag? Vad roligt att du tycker det, tack :)

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?
Jadu, jag har faktiskt ingen aning eftersom jag inte ens visste om att den bloggen varit med där.. Så kan inte uttala mig om det.
Hur känns det att vara mamma så ung?
Det känns jätte bra!
Heej fin blogg!! Hur många år var du när du fick barn?
Tack så jätte mycket! Jag var 19 år när Saga föddes.
Vad heter din bebis ?
Hon heter Saga.
Vilka länder har du besökt?
Jag har varit i Norge, Danmark, Tyskland & Spanien.
Vilket land skulle du vilja besöka?
Thailand & Grekland skulle jag vilja åka till faktiskt.
Vilket land skulle du helst vilja bo någonstans ?
Jag vet faktiskt inte?
Favorit film?
Det finns många bra, har inte direkt någon favorit.
Vilka bloggar följer du?
Det finns rätt många bloggar jag brukar läsa, så orkar faktiskt inte rabbla upp alla nu :P
Men en jag följer är ju iallafall min pojkväns http://finest.se/linuszebrah

Vilka hemsidor brukar du besöka?
Det är ju rätt olika. Men Facebook och blogg.se är jag alltid inne på iallafall.
Fin blogg:) vad gör dina barn medans du är vid datan och bloggar ?
Tack! Dina barn? Jag har bara 1 barn :P Och det är olika vad hon gör, antingen sitter hon med i mitt knä, ligger i sitt babygym, springer runt i gåstolen eller så sover hon.. Det är som sagt väldigt olika.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0