slappar dag

Jag ber om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen, men har gjort en återställning på datorn så har ingenting kvar så har haft mycket att fixa med. Det är ju så jobbigt när man gör så för man måste ju installera om alla program osv och det tar ju lite tid, men nu börjar det ordna till sig..

Idag har vi inte gjort så mycket, bara slappat. Linus mamma ville låna Saga lite förut så hon kom och hämta henne så åkte dom till stan o lite, så jag och Linus har bara varit hemma & tagit det lugnt typ.
Men nu är pluttan hemma igen, så ska gå och gosa med henne nu.
puss & kram

Bilder från varamon;


Kommentarer
Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-16 @ 15:35:48
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0