Nu är vi framme och resan gick super bra!

Så nu är vi på plats hos mormor & morfar, kom väl fram runt 7 tiden ungefär. Resa gick super bra och Saga var så himla duktig. Vi gjorde några stopp på vägen så Saga skulle få sträcka lite på sig o sådär. Första stoppet gjorde vi i sollentuna, vi stannade på ett köpcentrum där och käkade lite lunch och snabb kollade lite i affärer. Hann göra 1 fynd på Cubus, köpte 2 par solglasögon som kostade 19 kr styck - riktigt billigt!
Nästa stopp vart i Gävlebro där vi köpte oss en kopp kaffe och tog en massage i massagestolar som finns där, 10 kr för 5 minuter. Rätt skönt faktist, en sån skulle man ha hemma.
Sista stoppet gjorde vi på Dragon Gate, vet inte riktigt vart det ligger faktiskt. Men ett riktigt häftigt ställe, ser ut som i China typ. Det är restaurang och lite sånt där, och husen är riktigt fina. Lägger upp bilder på det..

När vi sen kom fram stog 3 stycken glatt och väntade - mormor, morfar och lillebror. Dom hade längtat sååå efter oss! Brorsan ringde 2 gånger under resan och frågade vart vi var och när vi skulle komma. Och det var så härligt att få träffa dom!
Och så bjöds det på mat, mormors fläskkotletter med potatis och sås. Och gissa om det var gott? MUUUUUUUUUUUMS säger jag bara :D haha. Det är det bästa jag vet!
Sen har vi bara suttit på altanen och pratat, druckit ett glas vin och haft mysigt. Saga somnade som en stock vid halv 10 ungefär, och hon sover uppe i huset hos mamma och brorsan ikväll för brorsan ville så gärna att Saga skulle sova hos honom så han kunde mysa med henne i soffan i morgon bitti.
Jag & Linus sover nämligen i ett annat hus brevid, jätte mysigt!


Bilder från dagen kommer upp i morgon för sitter på mitt mobila bredband just nu så det tar ju flera minuter för 1 bild att laddas upp..


Nu ska jag krypa ner i sängen :)
Puss & kram ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0