mys på balkongen med vin och underbara vänner ♥

Hallå sötisar, mår ni bra? ♥
Själva mår vi bara bra, förutom att vi smälter i värmen.. Fast man ska f*n inte klaga! ;P


Vi har precis varit nere i affären och inhandlat lite mat och annat gott till kvällen, för ikväll blir det att äta lite gott & dricka vin ute på balkongen med Älskling, Sebbe, Natha & Emman.. Ska bli super mysigt 
Saga ska vara hemma hos Linus familj ikväll och även sova där i natt, så vi ska snart gå bort dit. Måste bara pussa lite på henne först eftersom jag inte kommer träffa henne förens imorgon igen.
Vad ska ni hitta på ikväll?


Mitt fina hjärta, mamma älskar dig mest av allt ♥






Kommentarer
Evelina

Jag blir så förbannad på alla som dömmer dig för att du är en ung mamma, och för att du bloggar när du har ett litet barn. När slutade man kunna göra två saker samtidigt? Och ung och ung, 19 år är väl inget att tjaffsa om, tänk på dem som är 15 och får barn, det är ju mycket värre!

Men vad jag läst i din blogg så verkar du vara en jättebra mamma, och jag hoppas att du fortsätter blogga länge till! :)

2010-07-04 @ 17:06:37
ida

gue så söt ! :D

kolla vem som blev veckans blogg ? =D

2010-07-04 @ 18:41:37
URL: http://iiiden.blogg.se/
Anonym

ÅH HERREGUD! kan man vara sötare ? !

2010-07-04 @ 22:06:50
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
en från bdb

fan vad söt bebis

men måste bli mer tjockare hone ganska smal men var jätte söt ! <3

2010-07-07 @ 01:56:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0