en härlig sista dag tillsammans med alla..

Nu sitter vi nere i vårat lilla hus igen efter att ha haft en super mysig kväll...
Vi har ätit god mat, suttit och gjort kort trick och skrattat en massa! Vart en härlig sista dag tillsammans med alla, för i morgon åker ju mamma & brorsan hem till Linköping igen.
Det är så härligt att vara alla tillsammans såhär, för det är inte ofta det händer. Och jag tycker det är så härligt, bara att sitta vid köksbordet och göra lite korttrick och bara umgås som vi gjort ikväll. Spelar liksom ingen roll vad man gör, bara alla är tillsammans så trivs jag så himla bra ♥


Nu ska jag och älskling krypa ner i sängen och titta på en film & sedan sova. Saga ligger redan och sover sött i sin säng här brevid.
Hoppas ni har haft en lika härlig dag som jag haft!
Natti natti

Här sover vi;
Riktigt fin bild på solnedgången här som älskling tog förut;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0