BLIXT OCH DUNDER

Tjenixen!
Det vart inte så jätte många timmar i varamon förut, regnet kom ju så det var bara att packa ihop och åka hem.
Men lite sol fick vi på oss iallafall & jag hann ta mitt första dopp för i år :D Riktigt skönt faktiskt!


Faktiskt väldigt skönt att det regnat nu för det har ju varit så otroligt varmt i flera dagar nu så regnet behövdes! Men herregud vilket åskoväder det varit under eftermiddagen, och jag som INTE tycker om åskan. Jag tycker det är riktigt obehagligt, iallafall när det smäller så högt som det gjort idag. Okej om det mullrar lite smått bara, men idag har det ju verkligen SMÄLLT.
Vi satt hemma hos Linus ute på hans altan medans det blixtrade och dundrade ute, och det small inte alls långt ifrån oss en gång, fyf*n vilken smäll! Men nu åskar det inte längre som tur är, men det höll ju på ett bra tag.
Saga reagerade inte som tur var, hon tyckte inte det var läskigt eller något när det small så dant & det är ju skönt.
Vad tycker ni om åskan?


Nu under kvällen har jag städat och fixat här hemma, även tvättat lite..  Måste även rensa datorn lite, har fixat lite cd skivor så ska bränna ut lite bilder o sådär för jag har ett antal på datorn och det tar ju sån plats så datorn blir ju lite små seg.
bilder från dagen kommer i morgon, vi har glömt kameran hemma hos Linus....
Hoppas ni haft en bra dag




Kommentarer
E14

Var i ljungsbro hörde också smällen Fy F*n



Hatar åska !!!

2010-07-15 @ 19:07:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0