skrikattacker hela kvällen:(

Kvällen igår vart ju inte den roligaste. Saga fick sina skrikattacker hela kvällen, och det är så hemskt och se. Jag bryter själv ihop när hon skriker, för det gör ont i mig o se henne ha ont och så jobbigt när man inte vet vad man ska göra? Jag önskar att jag själv kunde ta det onda istället för henne. En kompis pappa kom förbi och lämnade minifom droppar till oss som jag börjat ge henne, så får hoppas det hjälper! Tack cicci för dropparna ♥
På kvällen gick jag hem till Nadja & Melwin, för jag orkade inte sitta själv här hemma när hon bara skrek o skrek.
Kände att jag behövde lite sällskap och någon att prata med. Nadja tog Saga en stund och sövde henne så jag fick slappna av lite, för man stressar upp sig så mycket när hon skriker. Är så glad att jag har en vän som Nadja, tack ♥ 
Och sen så somnar alltid lilltösen i vagnen, så hon fick sova lite också. Det är ju inte bara jobbigt för mig när hon skriker, det är ju minst lika jobbigt om inte jobbigare för henne som har det onda.

Skulle igentligen fått besök idag men kände att det inte är så kul för varken dom eller mig när Saga får sina skrikattacker och bara skriker o skriker. Plus att jag är helt slut också! Så fick skjuta upp det besöket tills hon blir bättre!
Nu har hon precis somnat efter att ha skrikit en stund, stackars älsklingen. Hon somnar ju pga att hon blir ju helt utmattad av att skrika.  Ne usch va jobbigt det här är, det gör så ont i mig :(
Jag hoppas & ber att detta snart tar slut så hon slipper ha ont!
Ska ner till affären sen och köpa en annan ersättning, NAN, den ska tydligen vara  mildare för magen. Så får se om det kanske blir bättre utav det?
Nu ska jag slänga i mig lite mat, sen ta en kopp kaffe så man piggnar till lite.
Puss



Kommentarer
Frida

hej! usch ja lider me dej! max var precis lika dan när han var bebis.ja prova me allt! men ett tips som funka me honom är att lägga henne på mage på din underarm om du förstår va ja menar :) alltså så hennes ansikte är typ vid ditt armveck och en ha handen på magen och typ smeka på magen.

De låter lite skumt ja vet men de funka lite på max.

man provar ju allt när dom har sina magknip!

hoppas hon blir bättre av dropparna! ha de bäst. kram frida och max

2010-01-10 @ 14:32:11
Carolin

Usch o fy :( hoppas hon blir bättre snart !!

2010-01-10 @ 17:30:31
URL: http://carolingustavsson.blogg.se/
Cicci

Hoppas det blir bättre nu, o behöver du nått mer är det bara att säga till :) vänner är till för att hjälpa :) PUSS! <3

2010-01-10 @ 18:27:41
URL: http://simdyna.blogg.se/
Anonym

heej gumms... usch d låter inge roligt, alla mina 3 har varit jobbiga när dom va små med magknip o annat. men de tips jag fick då var att aldrig använda ngt annat än nan, sempers ersättning kan göra så dom får glutenallergi när dom blir större plus mkt ont i magen enligt min fd barnmorska och ett levande bevis för det är släktingar till fredde. vill du ha avlastning så tar jag gärna lillskrutta, inga som helst problem! om det är så bara för en stund eller en hel dag/natt. bara att du hör av dig! finns här vettu =)

kram stor jenny!!

2010-01-10 @ 20:02:02
URL: http://palmhall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0