MORGONMYS !

godmorgon :)
Ligger fortfarande kvar i sängen och myser, har faktist varit vaken sen halv 9 men så varmt och skönt i sängen så vill inte gå upp :P Lill snuttan somnade ju runt 10 igår kväll och vaknade inte förens vid 5 i morse och ville ha lite mat sen somnade hon om igen. Hon ligger här brevid mig, hon har precis ätit lite så vi ligger och myser lite innan vi går upp. Hon vaknade med ett leende på läpparna idag, hörde att hon började röra på sig o låta lite så jag kollade på henne och fick ett stort leende, finns det något bättre sätt att börja dagen på? Att få ett stort leende av den man älskar mest :) så härligt!
Idag blir det solning med Nadja,  ska bli jätte skönt!
Sen ska jag nog ta och stor städa här hemma, börjar bli dags känner jag.
Nu är det bara 2 dagar kvar till fredagen den 29e :D Och då ska ju jag hitta på något riktigt skoj, som jag verkligen ser fram emot... ni är nyfikna på vad det är va ? ;) ska faktist vara snäll och berätta nu.
Min älskade mamma ska vara barnvakt åt Saga för första gången, det är första gången jag har barnvakt till henne så det känns lite nervöst att vara utan henne en hel natt. Men det kommer nog gå bra! Mamma Jenny och Mamma Nadja ska nämligen ut på krogen och släppa loss :D ska verkligen bli skiiit kul! Har inte varit ute och festat eller hittat på något riktigt kul på typ 1 år. Så ska bli kul och få dansa av sig lite och träffa lite folk. Så nu vet ni vad som händer den 29e.
Ne nu ska vi gå upp, måste käka lite frulle :)
ha en bra dag!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0