lägg er inte i mitt liv!

Det vart tydligen en jävla reaktion på att jag var ute igår, folk tycker tydligen att det var för tidigt. Men det är mitt beslut och jag tycker inte att det var fel av mig. Sålänge min dotter mår bra och är i trygga händer och det var hon! Hon är inte direkt nyfödd utan hon är faktist snart 2 månader, och jag ser inget fel med att jag ville gå ut och ha lite kul o träffa lite folk.
Saga tar inte skada av att jag är borta 1 natt, och skulle hon nu gjort det skulle jag aldrig gått ut. För jag skulle aldrig kunna göra någonting som på något sett skadar Saga.
Så sköt er själva istället för att lägga er i mitt liv!



Kommentarer
Maria S

Du gjorde helt rätt i att gå ut och ha kul! Förstår inte varför folk ska lägga sig i och säga att det är fel. Saga lider ju inte av att du är borta i några timmar. Tror inte hon som skrev det har egena barn. Bllev så arg när ja läste kommentaren. Du är en kanon mamma! Puss på dig gumman

2010-01-30 @ 18:44:01
gudomlund

eftersom du inte ammar så gör ju inte alkoholen saga någon skada. och du måste få göra saker som du mår bra av. du är som sagt en UNG mamma och det betyder väl inte att ditt liv måste ta slut för att du valde att få en helt bedårande dotter eller?



stå på dig tjejen du har rätt till dina val och det är ju inte direkt som så att du llämnade bort saga till en främling.



puss och kram på dig gumman

2010-01-30 @ 23:30:41
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/
Anonym

Det handlar väll inte om att du litar på barnvakten, det jag tycker det handlar om är hur du själv klarar av att vara utan ditt barn en hel natt när den är så liten? Jag skulle aldirg klara det. Tror inte heller barnet mår dåligt av det men jag skulle aldrig klara det för att JAG skulle må så dåligt. Men som sagt barnet skadas väll inte men jag själv skulle inte klara det.

2010-02-03 @ 22:01:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0