Kan ej ladda upp några bilder! OH..

Gokväll :)

Det vart en promenix idag med Nadja, och det var riktigt skönt! Fast det märks verkligen att man inte rör på sig så mycket, för fy vilken dålig kondis man har, haha!
Efter promenaden slängde jag mig i ett solarium, skönt som tusan.. Det är verkligen något jag saknade under graviditeten kan jag lova. Så underbart och sola, desutom så snyggt när man är brun. Man känner sig så mycket fräschare och piggare med lite färg. 
 Kvällen har spenderats med Linus, vi tog lite bilder sen kollade på paradise hotel!
Fyfan va den nya Pontus är skum alltså, han är ju heeeeelt störd! hahaha.
Det måste vara något skumt med honom, eftersom han beter sig som han gör.

I morgon kommer cicci hit på besök, ska bli JÄTTE ROLIGT att träffa henne, inte gjort det på jätte länge! Så det ser jag fram emot :) Sen blir det in till stan och hämta ut ny medicin och öka i dos, hoppas det börjar bli någon effekt snart.
Ne nu ska jag byta på lillsnuttan och ge henne lite mat, sen blir det att sova!
natti natti ♥

Kan fortfarande inte lägga upp några bilder, någon mer som har det problemet?



Kommentarer
Emelie Armerö

Fattar vad du menar med fräsh.. Längtar också efter att få sola solarium och piffa till mig lite men ingen ork! Går dagarna långa med mjukis. Hehe.. Dag för dag nu blir mycket tuffare. Längtar verkligen till lill flickan kommer :)



Hoppas du mår bra. Mvh Emelie

2010-01-20 @ 23:46:05
URL: http://emeliearmero.bloggproffs.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0