Godmorgon!

Idag var vi uppe med tuppen.. Lillfisen vaknade runt 7 och ville ha lite mat, så det var bara o gå upp & fixa det, och klockan närmade sig 8 när hon var färdig äten och så. Så ingen ide att somna om då, så låg och titta lite på vakna med the voice & myste i sängen med saga. Hon somnade om igen och sover fortfarande, ser så skönt ut men jag ska INTE lägga mig igen. För om ett tag kommer mamma & brorsan hit :) Jag ska passa på och tvätta då också, det behövs kan jag lova! Jag förstår inte var all tvätt kommer ifrån, tvättkorgen blir ju full direkt!
Fast ifs så har jag ju en liten fis lisa här hemma som spyr,kissar & skiter ner sig :D hehe.
Men snart om 1-2 veckor får jag min tvättmaskin och det ska bli såååå skönt! Då är det ju bara att slänga in skiten i maskinen direkt så slipper man den stora tvätthögen.

Tar mig en kopp kaffe & kikar runt lite på nätet, ska väl snart göra mig iordning lite så man inte går i morgon rocken när man får besök.
Ikväll vet jag inte vad som händer faktist, det blir nog riktigt lugnt. Fredags mys i soffan skulle jag tro, måste ju ladda upp inför nästa Fredag, (29e) då jävlar ;)

hoppas ni får en skön dag!
puss



Kommentarer
Linus Zebrah

Snygging! du ska ha sådana glajjor :D<3

2010-01-22 @ 15:17:46
URL: http://mrzebrah.blogg.se/
Anna

Vad har du för vitt i håret???

2010-01-22 @ 16:24:38
URL: http://matserpingu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0