GODMORGON!

Inget skrivet igår jag vet, men hade fullt upp..
Var ju som sagt på Unga Föräldrar igår, det var trevligt att vara tillbaka. Skönt om inte annat, att ha någonting o göra om dagarna. Var inte så många där bara, men det var trevligt iallafall. Hoppas det kommer fler nästa gång.
Efter Unga Föräldrar gick jag och hämtade ut mer medicin och ökade i dos, fick även en dos extra jag ska ta på eftermiddagen eftersom medicinen inte håller i sig hela dagen på mig. Så tog första tabletten idag, så vi får se om jag känner någon effekt nu.
Tog sen bussen hem och så gick vi till Nadja & Melwin och umgicks med dom och lillfisen fick troligen ont någonstans och bara skrek o skrek o skrek oavbrutet i säkert en timme sen somnade hon. Stackars lilla hjärtat! Hon åt heller ingenting på hela dagen typ, hon åt kanske sammanlagt 150 ml eller något inte ens det på hela dagen. Hon vägrade. Hon tog typ 4-5 klunkar sen började hon gnälla o ville inte ha mer. Och vad ska man göra då? Kan ju inte tvinga i henne. Men i natt vaknade hon och ville ha mat och åt som vanligt och även i morse, så vetifan vad det kan ha varit. Skumt! Hon äter ju minifom droppar så tycker ju inte att hon borde få ont i magen igen. Sen behöver det ju inte vara magen, men det är ju oftast det man tror när dom skriker. Men kan ju vara något heeeelt annat. Men ska som tur är till BVC idag så ska prata lite med henne.

Så dagen idag består av besök på BVC sen blir det nog en fika med Nadja :)
ha en härlig tisdag!


kevin på unga föräldrar


han hittade en rolig resväska :)


en  trött mamma sandra :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0