frågestund


så fråga på nu om allt ni vill veta :)



Kommentarer
Anonym

har några frågor , hoppas du svarar. om du inte gör det så kommer jag sluta läsa din blogg, ta inte frågorna så hårt nu utan ta det för vad det är. dömmer dig inte



1. hur ser situationen med pappan till barnet ut idag? Hur känns det för dig att din dotter måste växa upp utan pappa?



2. är du medveten om att du måste ta hand om ditt dotter i ca 18 år, utan vila? Känner du inte att du har slösat bort din ungdom och den bästa tiden i livet?



3. hur är dina tankar kring framtiden? ska du leva på socialen? för jag antar att du inte har gått i skolan osv. du kommer ju inte kunna jobba på ca 5-6 år iaf.



4. vad tycker du om kissies åsikter kring unga mammor? vad tycker du själv?



5. anser du att "unga mammor" är en trend i dagens samhälle? hur kom du fram till att du ville skaffa barn, eller hur du skulle behålla barnet



6. anser du att någon utan inkomst och utbildning är tillräckligt livserfaren för ett barn?



7. är du rädd för hur ditt barn ska bli i tonåren?



8. hur känns det nu när lilla saga är född?



9. finns det något som går att jämföra med smärtan från att föda barn?



10. vad skulle du ge för råd till en ung tjej som ville bli mamma?



11. har du planerat att bo i linköping o låta din dotteer växa upp här?



och tillslut önskar jag dig all lycka och framgång, ha en underbar framtid. läser din blogg dagligen.



2010-01-03 @ 21:48:33
Matilda

Hej!

Har läst lite i din blogg & tkr att du är modig som skriver om din graviditet! Nga frågor då eftersom det är frågestund: Hur är det att vara mamma & vara 19 år? hur har ditt liv förändrats sen du fick reda på att du var gravid? Hur är din relation med pappan? Hoppas det går bra för dej i forsättningen & hälsa lilla bebisen från mej! :))<3

Ha det bra! :D

2010-01-03 @ 21:49:16
URL: http://matildizgirl.blogg.se/
★Svantes mamma★

men oj, jag vet inte om jag reagerar konstigt på första fråge-kommentaren (alla 11 frågor). Men går hon inte lite hårt mot dej???



Jag tycker inte att du varken är omogen eller jätte ung heller för att skaffa barn...



Har nog inte någon fråga direkt så, men jag skulle kunna fråga detta:



-Känner du den stora kärleken för Saga, och trodde du att du skulle kunna älska henne så mkt som du redan gör?



Jag fick så starka känslor för Svante när han kom, och hade själv nämligen aldrig trott att man kunde älska sitt barn såååå mkt som jag idag gör.



Må bäst! kram

2010-01-04 @ 09:12:55
URL: http://nykick.blogg.se/
thells

när du blev med barn, ville du behålla de först eller inte? Och hur gammal var du när du fick reda på det :)

2010-01-04 @ 18:29:19
URL: http://thells.blogg.se/
Elin

Första personen som skrev en kommentar med 11 frågor, verkar vara moraltant, tjurig och enbart negativ till unga föräldrar. Ditt val och du gjorde helt rätt för flickan lillan ser underbart söt ut. Finns inget underbarare än sitt egna barn, det iaf mitt barn som får mig lycklig. Lycka till med lillan :)

2010-01-04 @ 21:50:30
Anonym

2010-01-04 @ 23:15:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0