en kopp kaffe och en stund vid datorn.

Lilla skruttan ligger och sover så sött i sin babysitter, hon har varit vaken ett tag nu på dagen, hon har fått bada som hon tycker jätte mycket om, sen låg hon och spanade på mig när jag lagade mat. Det är så kul o se hur hon utvecklas, för nu är hon verkligen mer med. Hon kollar på en när man pratar med henne & hon för lite små ljud ifrån sig. Hon har börjat spana väldigt mycket & ser hon någonting intressant blir ögonen stora som golf bollar, haha. Och när hon väl är vaken är hon vaken ett bra tag, det är inte bara äta och sen sova direkt som det var förut utan nu är hon vaken ett tag & det är jätte roligt! Hon är även väldigt stark i nacken redan, ligger hon på min mage/bröst tex så lyfter hon upp huvudet jätte mycket & tittar på mig. Tiden har gått så fort, hon har ju redan 1 månad nu:) Hon börjar bli en stor tjeja.

 Jag passar på och dricka en kopp kaffe och sitta här vid datorn en stund nu när hon sover.
Lillbrorsan är även här också, mamma ska komma och hämta honom om en stund.
Jag ska passa på och färga mitt hår & lite sådär nu hade jag tänkt.
så skriver jag mer ikväll om jag känner för det.
puss


sover så sött <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0