förlåt.

Förlåt för dålig uppdatering! Men har haft fullt upp..
Men lill skruttan & jag mår bara bra iallafall, förutom att Saga är lite snorig. Men det har hon varit sen hon föddes typ och det är tydligen ingenting konstigt. Ger henne näsdroppar och sen suger ut snoret med en Näsfrida. Så hoppas det försvinner snart, för det låter så jobbigt, usch!
Min älskade lilla skrutt log mot mig en gång till häromdagen, oh det är så härligt!
Hon är så underbar min lilla älskling, den finaste som finns.

Blir en lugn dag, är rätt seg. Blir att lägga sig tidigt idag, efter paradise hotel.
Måste verkligen ta tag i sömnen, lägger mig på tok för sent om kvällarna/nätterna. Det funkar inte, man blir ju helt död dagen efter.
ne nu har jag inte tid o sitta här längre. Nadja & Melwin kom precis, blir o dricka en kopp kaffe och snacka lite skit. Hoppas ni mår bra!
puss





Kommentarer
★svantes mamma★

Du passar jäkligt bra i den färgen... Va de samma färg som innan? kram

2010-01-18 @ 21:32:43
URL: http://nykick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0