min lilla älskling är bättre nu

Hallå!
Lillfisen börjar bli bättre nu, köpte ny ersättning igår NAN istället för semper som jag hade tidigare. Och sen gett henne minifom droppar och nu mår hon mycket bättre. Inga skrik sen igår vid 7, så skönt!
Pratade med sjukvårdsrådgivningen igår och var nära på att åka upp med henne för jag tyckte så synd om henne, men hon somnade till slut och sen har det inte varit några panikskrik sen dess. Så skönt för min lilla älskling :)

Nu ligger hon och sover så sött i sin säng efter att ha badat och ätit :)
Och jag fick hem tandblekning idag som jag ska gå o testa nu :D ska bli spännande och se om det funkar.
vi hörs senare! puss

Vilken ersättning använder/använde du till ditt barn? Vilken tycker du är bäst?









Kommentarer
cicci

jag använde först babysemp men fick byta till nan, vilket gav positivt med resultat :) jag har gått tillbaka till babysemp nu när han är lite större :)

2010-01-11 @ 14:51:19
URL: http://simdyna.bloss.se
Anonym

hur kommer det sig att du inte ammar?

2010-01-11 @ 16:42:25
Lindsey

oh va skönt att de blivit bättre!!

hur lång tid tog de typ innan dropparna började verka??

2010-01-11 @ 17:22:48
URL: http://creadiem.webblogg.se/
★Svantes mamma★

Usch jaaa... minns att svante hade fruktansvärda magsmärtor han med när han var bebbe. Miniformdropparna hjälpte och de använde vi tills han var 4 månader typ.



Missade man dem i några dagar, så började magknipet genast. Så fortsätt med dem tills magen har växt till sig lite o vänjer sig bra vid välling.



Vi anävnde semper, även någon laktulos eller nått för onda magar.



Kramkram

2010-01-11 @ 21:58:14
Josefin

först baby smep med lemolack den ska ju tydligen vara bra för förstoppning men tyckte hon vart det av den istället kör bara med nan nu :) och gröt :P hehe <3<3<3

2010-01-12 @ 17:47:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0