Det är ju inte klokt.

Blev ingen solning tyvärr, dom hade tagit bort det solariet tydligen. Och det var alldeles för kallt för att gå ner till Ljungsbro till solariumen där. Helt sjukt va kallt det är alltså, och i morgon ska det ju tydligen bli ÄNNU kallare. Hörde något om att det skulle bli 35 minus ? DET ÄR JU INTE KLOKT!! Ska man inte kunna gå ut längre?
Ne nu vill jag ha vår och sommar, NU NU NU!
Just nu sitter jag här hemma med mina kära vänner, Jennifer & Anna :) Vi sitter och kollar på tv och bara myser.
Sen blir det paradise hotel, skapligt spännande det är idag ;) kan klockan bli 10 nu tack.

Hoppas ni alla har haft en härlig dag, förutom det kalla vädret.
puss



Kommentarer
emmah - mamma till världens finaste prins, Mio!

35 minus tror jag knappast att det ska bli :p

2010-01-05 @ 21:36:34
URL: http://emach.blogg.se/
★Svantes mamma★

Vilken osis med solariumet. :(

2010-01-05 @ 23:29:37
URL: http://nykick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0