Besök av Cicci & Jesper

Idag har vi haft besök av Cicci & Jesper, det var riktigt trevligt eftersom jag för det första inte träffat Jesper (hennes son) någon gång och sen var det jätte länge sen jag träffade Cicci också..
Tog en fika o snacka lite skit här hemma först, sen drog vi en sväng till Ikano.
Var tvungen att köpa mat till Saga sen köpte jag även en sån där " min första bok " där man skriver in när hon gör sina första saker m.m.. Sen vart det även lite andra behövliga saker som schampoo, balsam, foundation, toffsar m.m. Och en ny plattång eftersom jag mitt klantarsel råkade trampa på min så den gick sönder, haha.
Sen åkte vi hem hit igen och käkade lite, pratade och myste med barnen.
Saga fick sig även ett bad nu på kvällskvisten som hon älskar! Och nu ligger hon och sover så sött i sin säng..
Så jag sitter här vid datorn och har precis betalat lite räkningar, usch! Riktigt tråkigt när pengarna bara försvinner iväg, men det är ju sånt som måste göras.
hoppas ni har haft & får en mysig lördag.
puss

Två trötta barn :D






Kommentarer
Anonym

Men gud va söta!

2010-01-23 @ 22:07:54
Emelie Armerö

Guu va söt hon är när hon sover. Ska bli kul att få träffa er när jag kommer hem =) Många kramar / Emelie

2010-01-24 @ 15:16:06
URL: http://emeliearmero.bloggproffs.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0