lugn o skön dag

Det blev en riktigt lugn dag idag, och det är skönt de med ibland! Det kan både jag och Saga behöva nu.
Vi har bara myst och skojjat hela dagen, och medans hon tagit några tupplurar har jag fixat med lite saker.
Har även ringt och fixat med dop idag, så nu är det bokat o klart :) Man döper ju 2 stycken barn samtidigt, så jag och en tjej kompis ska döpa våra barn samtidigt, och det häftiga är att vi fick våra döttrar samma dag också. Lite små häftigt faktist!
Fick även ett efterlängtat samtal i morse, FÅR MIN TVÄTTMASIK PÅ FREDAG :D wihu! Ska bli sååå skönt!

Nu på kvällen innan läggdags för den lilla damen fick det bli ett bad tillsammans, första gången jag badar tillsammans med henne. Det var hur mysigt som helst! Det är bra att bada dom på kvällen innan dom ska sova, dels för dom sprattlar i vattnet så dom blir trötta sen även för att det varma vattnet får dom att slappna av och varva ner som i sin tur gör att dom sover bättre på nätterna har jag hört. Vet inte om det stämmer för Saga har alltid sovit bra på nätterna så märker ingen direkt skillnad. Men det är en bra kvällsrutin att ha tycker jag. Sen efter badet blev det mat & mys i soffan innan det var dags att krypa ner i sängen, så nu sover hon sen en timme tillbaka ungefär. Ska nog ta o krypa ner jag också snart och sätta på en film sen sova.

I morgon blir det besök på BVC, det ända som är planerat. Får se vad vi mer hittar på för något.
Ne nu ska jag bege mig in i sovrummet, natti natti ♥







Kommentarer
Emma,21 år & Gravid <3

Pojke , tror du det ? :)

Det trodde jag i början,men nu tror jag faktiskt tjej :)



Jaha men vad spännande :)

Ni skulle åka tåg va?

Hur lång tid tar det ? :)



Asså jag har juh en msn,men jag använder,

den typ aldrig längre ;p

Kanske får ta å sätta igång med det igen ;) hehe!



Kramar

2010-02-09 @ 09:53:38
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Emma,21 år & Gravid <3

Ja det är fler som tror pojke faktiskt :)



Jaha okej, vart var det ni skulle nu då? :S

(Minnet är bra men kort)

Ojj,jag kan tänka mig att det kommer vara,

svårt och hålla reda på allt ja,men det klarar du nog ;)



hehe , jag får väl försöka lösa det så ;)



Kram

2010-02-09 @ 15:29:59
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0