mår fortfarande inte bra

Dagen började med att vi försov oss, typiskt!
Vaknade och kollade på klockan och då var den 12.57 och vi skulle vara hos Linus klockan 1. Så det var ju bara att springa upp o fixa iordning sig, skickade iväg ett sms o sa att vi var sena, vilket inte gjorde någonting sa han.
När vi väl kom dit bjöds det på smörgåstårta och efter det vanlig tårta. Jätte gott. Sen satt vi och snackade och Linus mamma myste med Saga. Super trevligt hade vi, tack!

Kom precis hem därifrån nu, jag mår fortfarande inte bra. Snorig och ont i huvudet, usch. Så nu ligger vi i sängen, Saga ligger här brevid och tar sig en tupplur. Hon är vaken så mycket mer nu på dagarna, vilket är super kul. Och hon tjoar o har sig hela tiden, hon är helt underbar! Mammas lilla skrutt.
Jag bytte hennes mat för en vecka sen, förut åt hon NAN HA men har bytt över till vanliga NAN 1 nu. Vågade inte göra det förut pga magen, men märkte nu efter jag bytt att hon mår mycket bättre faktist. Hon har typ aldrig ont i magen längre, och hon är mycket gladare. Inte alls sådär ledsen som hon kunde bli förut, vilket känns jätte skönt.
Plus att hon inte spyr lika ofta på den här maten. Nu när hon spyr är det mer genomskilningt och lite vitt i, som att kroppen tagit upp det den vill ha, vilket det inte såg ut att göra förut för då var det hela maten som kom upp igen.
Så det är bara massa plus med bytet :) Och jag tror det varit därför hon inte gått upp i vikt som hon ska, för att hon spytt upp maten hela tiden. Så vi får se nästa vecka när vi ska till BVC igen om hon börjat gå upp bättre, då vet vi ju att det är maten som orsakat det.

Ikväll blir det riktigt lugnt, bara mysa med min dotter och kolla på tv. Måste vila upp mig så jag blir frisk!
Vad hittar ni på ikväll då?
Ne nu ska jag krypa ner brevid Saga och kolla på en film.
puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0