tillväxtperiod?

Shit va dålig jag varit på att skriva dom senaste dagarna, sorry!
Men har haft besök hela helgen av Mr.x (som alla andra i bloggvärlden skriver) HAHA! Nu blir ni nyfikna va ;)
Så har inte riktigt haft tid att sitta vid datorn.
Hoppas iallafall att allting är bra med er, med oss är det bra. Eller Saga har inte riktigt varit sig själv dom senaste dagarna, väldigt gnällig och sovit oroligt på nätterna. Vaknat flera gånger och det är inte likt henne. Hon har ätit med mycket kortare mellanrum, fast rätt lite varje gång och sovit vääääldigt mycket på dagarna.. Trodde hon började bli sjuk, har tagit tempen men ingen feber iallafall. Men det börjar nog vända nu, för ikväll var hon jätte glad och åt jätte bra så det är skönt! Får hoppas hon sover bra i natt med.. Har börjat fundera på om hon kanske är i någon tillväxtperiod nu. För har hört att dom kommer in i en sådan period när dom är mellan 6-10 veckor, och Saga blev ju 10 veckor idag. Så kan ju mycket väl vara det..
Någon annan med barn som har erfarenhet av det & känner igen detta?

I morgon är det besök på BVC, ska bli roligt o se vad kärringen har o säga denna gång. Fortsätter hon som hon gjort tidigare kommer jag inte kunna hålla käften. Är så fruktansvärt irriterad på henne, och det ska hon få höra isåfall.
Sen på kvällen kommer Nathalie hit, ska bli superkul. Inte träffat henne på jätte länge nu :(
Ne nu måste jag sova, är riktigt trött!
natti natti



Kommentarer
Carolin

jenny du får be om att byta BVC "tant". <3

2010-02-23 @ 13:01:06
URL: http://carolingustavsson.blogg.se/
Anonym

Ja hon kan ju vara svart sjuk om nu Mr X^^ får mer uppmärksamhet än hon =) <3<3 =P

2010-02-23 @ 22:18:35
★svantes mamma★

Jag känner igen de där.... Svante bara åt, o åt o åt och åt. Jag dog nästan av amning.

Fick nästan sitta i soffan o amma en hel söndag.



Så de är normalt. De ger sig snart :)



Kul med Mr. X :) Kram

2010-02-24 @ 19:17:26
URL: http://nykick.blogg.se/
★svantes mamma★

Jag känner igen de där.... Svante bara åt, o åt o åt och åt. Jag dog nästan av amning.

Fick nästan sitta i soffan o amma en hel söndag.



Så de är normalt. De ger sig snart :)



Kul med Mr. X :) Kram

2010-02-24 @ 19:17:32
URL: http://nykick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0