alla ♥ dag

Godkväll kära läsare!

Hoppas alla har haft en trevlig alla ♥ dag!

Jag har haft en mycket trevlig dag tillsammans med min kära mormor&morfar och min älskade dotter, kan inte bli bättre! Vi har inte gjort något speciellt utan bara umgåts och haft trevligt. Sen fick vi ju även besök framåt kvällen av några släktingar, vilket var jätte roligt för jag har inte träffat dom på länge och dom hade ju inte träffat Saga så det var roligt :) Saga fick ett jätte gulligt gosedjur av dom, tack!
Mormor bakade en jätte god blåbärs paj som vi satt och mumsade på.
Det är farligt att vara här, för allt mormor gör är ju så gott haha:D Så vi får väl se hur många kilon som tillkommer under denna vecka, haha.
Sen var det ju sista avsnittet av I en annan del av köping idag, det är ju sååå bra! Tobbe är ju bara för skön :P Utan honom hade programmet varit ur trist, det är ju han som gör att det är roligt o titta på!
Får hoppas att det kommer nya avsnitt någon gång fram över.
Nu sitter jag i sängen och ska väl snart ta o krypa ner, börjar bli lite små trött. Saga ligger i sin säng här brevid och sover, sen 2 timmar tillbaks ungefär. Hon blev ju hela 2 månader idag! Gud vad tiden gått fort :) Mammas tjej börjar bli stor nu, hon är ingen liten bebis längre..
Jag älskar henne så otroligt mycket, hon är mitt allt ♥





Ni finns i mina tankar hela tiden, och jag hoppas av hela mitt hjärta att allting kommer gå bra!



Kommentarer
Caroline

Ja får kanske bli en sån :) Får prata med dom vid mvc, sa dit idag :)



Jo de går bara bra :) Han är så snäll så, hur går de själv ? :D

2010-02-15 @ 08:27:29
URL: http://livetsomunggravid.blogg.se/
Tova

Söt bild!



Hehe ja, du har ju rätt i att jag knappt hann ha ont när han föddes.. hehe... så det var ju egentligen en drömförlossning, bortsett från PANIKEN och att jag var helt ensam hemma... det känns ju trots allt tryggare att vara i goda händer på BB ;)



Aha, så ni kör med erssättning till din lilla? För oss funkar det ok med amningen, fast han är jäkligt glupsk min lille grabb. hehe.

2010-02-15 @ 16:42:11
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Emma,21 år & Gravid <3

Hejsan :)

Ja världens otur hade vi :/



Hur hade ni det i hudiksvall?

Eller är ni fortfarande där uppe? :)

Hur gick tågresan? :)



Kram

2010-02-16 @ 10:47:24
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
erik

hur kan du hinna med allt

2010-02-17 @ 20:22:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0