tidig uppstigning

Hej söta läsare :)

Vart ju tidig uppstigning idag som jag skrev igår, men vart ännu tidigare än jag tänkt mig. Ställde klockan på 7 men min lilla tös ville visst vakna klockan 6 istället. Typiskt :P Men hon sov ju hela natten tills dess, så gjorde inte så mycket. Men nu är iallafall tvättmaskinen på plats, och det vart ingen tvättstuga idag utan har tvättat här hemma istället hela dagen :D haha. Tvätten torkade fortare än jag trodde, så behövde inte ha tvättstugan.
Så istället åkte jag, mamma och saga till ikea. Köpte lite små saker, ljus, ramar och sådär. Så har satt upp lite kort på väggen i vardagsrummet. Sen var dom även här i morse och gjorde nya tätningar i fönstrena eftersom det drog så mycket från dom. Så nu är det varmt och skönt här hemma :) Så nu slipper man förhoppningsvis vakna på morgonen och vara iskall om armarna om man inte haft dom under täcket.

 Snart ska jag ta och packa lite inför resan i morgon, sen slänga in en sista maskin med tvätt. Sen blir det en lugn kväll i soffan med massa mys med min älskade dotter :) Hoppas det är någonting bra på tv. Ett bra program vet jag iallafall, halv 10.. Solsidan eller vad det heter, det nya som börjat på 4an, riktigt bra faktist.
Ne nu måste jag göra lite nytta. får se om det blir något inlägg senare sen.
Annars får ni ha en super härlig fredag kväll, så skriver jag i morgon när vi sitter på tåget.
puss & kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0