puss

Precis ätit en riktigt god middag som bestod av fläskfile, potatis, rödvisås och en god sallad till :) Vart riktigt smarrigt kan jag lova!
Var ju inne i stan förut och fixade med medicinen, höjt ännu en gång nu så vi får se om det börjar ge effekt snart.
För det är det mesta jag kan få av dom sen måste dom prata med läkare om jag ska ha ännu högre dos.
Efter staden följde brinken med hit så tog vi en kaffe :)
Nu sitter jag och väntar på att Maria ska komma över en stund, ska bli trevligt. Prata lite bebisar o så:D Hon ska få en liten dotter i juni, så himla roligt:D Då får saga en tjejkompis. Alla som fått barn nu har ju typ fått killar, så roligt med en till liten tjej bebis i gänget.
I morgon blir det en vända till stan igen o uträtta lite saker, usch. Ingen lust att gå ut över huvudtaget i detta TRÅK väder.
Ne nu kom Maria, så ska vara social med henne :)'
puss

Hittade ett gammalt kort på mig när jag var liten, och saga är faktist väldigt lik mig när jag var liten upptäckte jag.
eller vad tycker ni?




Kommentarer
Carro

Oj Saga ser nästan precis ut som dig :) Mysigt. Emilia är inte ett dugg lik mig :P

2010-02-01 @ 21:27:59
★Svantes mamma★

Oj! Ni är jätte lika! Skulle lika gärna kunnat vara hon som låg där :) kram

2010-02-02 @ 08:52:33
URL: http://nykick.blogg.se/
Patricia Lindh Nielsén!

Haha! nu vet jag vad som blir serverat hemma hos oss ikväll! ;D fasiken va gott1



Ang förlossningen. Va skönt å höra, men vet du om det är nått speciellt nu i samband med influensa å skit? för i höstas fick man ju inte ens komma in på BB?

Bara lite orolig över det! Kram.

2010-02-02 @ 12:50:54
URL: http://mammasangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0