Shopping och förkylning

Usch jag mår inte alls bra - snorig, ont i huvudet och fryser.. Är väl nån förkylning på gång säkert, vill INTE bli sjuk!
Idag har det varit full fart, har varit på ikano hela dagen med syrran & Linus.
Började med en lunch på Chili, buffen såklart. Sjukt gott!
Sen gick vi vidare till Ikea där det inhandlades massa saker bl.a, Ljus, påslakan, lakan, örgott, ett säng bord, gardiner, mobil till saga (som hänger över sängen) och saga tyckte verkligen om den, hon låg o snacka o jollra för fullt förut när hon kollade på den. Så det är ju roligt :D Det är mer saker jag köpt, men kommer inte på allt just nu.
Vart även lite annat smått & gott ifrån andra affärer.
En stor blå ikea kasse och 2 stora pappkassar fick vi med oss hem, så vart endel saker.
Så nu ikväll har jag fixat och donat här hemma för fullt, bytt gardiner i sovrummet & vardagsrummet vilket vart väldigt fint. Sen målat lite ramar svarta, dom var trä färgade innan så köpte svart färg idag och målade dom så det passar in bättre här hemma. Dom ligger o torkar just nu så vet inte hur resultatet blir än.
Men ska ta kort på allting i morgon så ska ni få se :)

Kvällen har tillbringats här hemma med Linus, käkat massa gott och kollat på tv. Sen fixade vi med en sak som ni inte får veta vad ännu, ni får vara lite nyfikna ett tag. Men kan säga en sak att det kommer bli SÅÅÅÅÅ BRA!

I morgon är jag bjuden hem till Linus på födelsedags firande, ska bli jätte trevligt. Får se så jag inte mår ännu sämre i morgon bara, vilket skulle vara riktigt tråkigt!
Men ska krypa ner i sängen nu och sova & hoppas på att vakna pigg & fräsch.
Hoppas ni haft en bra dag, puss

Min dotter är den finaste som finns! Jag älskar henne mest av allt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0