GODMORGON

Har varit en mycket bra natt. Skruttan vaknade 1 gång vid 4 och ville äta lite, sen somnade vi om och sov till 8 och då det var mat time igen. Sen har vi legat och gosat o lekt i sängen hela morgonen & jag har kollat på våra bästa år. Det är ju så spännande :P hehe.
Hon somnade igen för en timme sen ungefär, men vaknade till precis, gick in o gav henne nappen så får se om hon somnar om igen. Annars har jag verkligen ingenting emot att hon är vaken, för det är så kul nu när hon är så me och ler o "pratar" och har sig :)
Men hon behöver lite extra sömn nu efter dom dagarna som varit, så hon kan behöva sova ikapp lite..
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, kanske får besök av en gammal vän jag inte träffat på LÄÄÄÄNGE. Så det skulle vara riktigt roligt. Men vi får se. Annars blir det bara att vara hemma, ska hålla mig hemma ett tag nu med lill skruttan så hon får lugn o ro efter allt som varit, inge bra att fara omkring i olika miljöer o så nu, bättre o hålla sig hemma. Fick faktist det rådet.  På lördag blir det en lång resa för oss båda, ska åka tåg för första gången med henne ända upp till hudiksvall till min mormor&morfar, så det blir en rätt lång resa. Får hoppas att det kommer gå bra.
Idag blir min tjeja 8 veckor, tiden går fort! På söndag är hon 2 månader :) Hon börjar bli en stor tjej nu!

Vad hittar ni andra på idag då?

Ne nu ska jag passa på att laga lite lunch medans tösen sover.
puss





Kommentarer
Emma,21 år & Gravid <3

Jo jag har fått ett datum av barnmorskan,

& ett från när vi var på VUL i vecka 13 ;)



Jag går in i vecka 18 idag faktiskt :)



Åh va gulligt av dig :)

Det ska jag komma ihåg ;)

Man har juh ganska mycket funderingar,

första gången som gravid :)



Okej så bra :)



Ska ni hitta på idag då?



Kramar

2010-02-08 @ 12:04:20
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Emma,21 år & Gravid <3

Hehe ja vi får väl se hur det blir ;)

Men än så länge så är datumen i samma vecka så ;)

12 & 15 Juli :D



Haha ja men precis,mina gravid tidningar som ,

jag köper läser jag ut på typ en dag :p haha!

Det är lite mysigare än att bara läsa på nätet!



Ja juste det hade du juh skrivit såg jag.

Och sen skulle ni iväg i helgen va?

Trevligt :D



Jag ska nog straxt ta ut vovven på en promenad!

Sen kanske handla lite middag :)



Kramar

2010-02-08 @ 14:12:25
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Ida eliasson:)

Å jag vill träffa er nu när ni kommer:) om jag får och kan:P

2010-02-08 @ 15:34:59
Ida eliasson:)

Å jag vill träffa er nu när ni kommer upp:) om de går och jag får:P

2010-02-08 @ 15:36:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0