vad går det för filmer på bio just nu?

Hallå hallå :)
Hur mår ni idag? själv mår jag toppen.

Vi har haft lite besök nu på morgonkvisten, vi är med i någon forskning så det var en tjej här och intervjuade mig.
Och som tack för det fick vi 2 biobiljetter, det var ju snällt. Jag brukar ju aldrig gå på bio, men nu måste jag ju göra det hehe. Har ingen aning om vad det går för filmer just nu? får ta och kolla upp det..

Nu ska vi ta och göra oss i ordning och sedan klä på oss mycket varma kläder och sedan bege oss till staden en sväng.
VAD HITTAR NI PÅ IDAG?




Kommentarer
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ En mammas blogg

Harry Potter & dödsrelikerna (stavning?) går på bio just nu. Toy story 3 oxå... sen vet jag inte vad mer som går.

2010-12-01 @ 12:50:11
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0