HYSTERISKA MÄNNISKOR!

Första gången på hela dagen jag sätter mig ner och slappnar av nu, är helt slut efter denna långa dagen.
Vi tog ju en sväng till stan förut för att ta ett titt på rean, och HERREGUD vad folk! Det är ju helt hysteriskt, köer köer och åter köer är vad hela stan bestod av typ. Vi gav rätt snabbt upp på stan och åkte till ikano istället, men där var det ju lika mycket folk. Bara att hitta en parkering tog ju tid, folk var som galna och tutade och svor i sina bilar. Folk är verkligen inte kloka säger jag bara.
Men när vi väl hittat en parkering efter mycket om och men så gick vi in till Ikea för att käka lite mat, och där var det ju självklart en kö som hette duga - fyfasen! Men det var bara att ställa sig för mat var vi ju tvungna att få i oss.
Jag och Saga tog ett bord sålänge medans dom andra beställde maten.

Efter vi ätit tog vi först en sväng på ikea och handlade lite - köpte mig en halkmatta till badkaret, skydd till bordskanterna, ljus, 2 taklampor och lite annat smått & gott.
Sen tog vi även en sväng i varuhuset också, hittade lite smink och kläder till Saga.
Kläder till mig själv orkade jag inte ens tänka på knappt, köerna till provhytterna var ju 100 mil långa typ och hade verkligen ingen lust att stå där och trängas - nej usch!

Sen efter många timmars trängsel bland hysteriska människor
så åkte vi hemåt och det var riktigt skönt att komma hem kan jag lova..
Blev att fixa i ordning lite här hemma, satte upp den nya taklampan i vardagsrummet - äntligen! Har inte köpt mig någon ännu och har ändå bott här i över ett år nu haha. Så det var jätte skönt att få lite ljus i vardagsrummet, det gjorde verkligen mycket!
Sen fick Saga sig ett bad med sina nya badleksaker hon fick av sin morfar igår och hon satt och plaskade för fullt, hon älskar verkligen att bada den ungen :P

Nu ligger hon sover sen ett tag tillbaka, jag och älskling har precis ätit en jätte god middag och nu sitter vi här och bara tar det lugnt.
VAD HAR NI HITTAT PÅ IDAG?



bjuder på en riktigt snygg bild från när vi var hos mamma , haha.





Kommentarer
Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser!

Haha usch mellandagsrean är GALEN!



Sv; Jag har gått ner från 60 till 40mg nyss, nu ska jag i januari droppa ner tills jag är strattera-fri :)



Jag hoppas på att jag får tillbaka min andlighet då!

2010-12-27 @ 22:03:08
URL: http://nattajones.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0