lite tid för oss själva


Alltså dom här dagarna har jag verkligen inte haft tid med datorn
, och det förstår ni säkert? Det är säkert fler som ej hunnit blogga så mycket?
Men ännu är julfirandet ej över, vi har ett litet julfirande kvar i morgon men sen är det klart för iår..

Idag har vi varit hemma hos mamma och dom igen för min morbror och hans familj kom dit, så vi käkade lite mat och gav varandra lite julklappar. Jag fick presentkort på Ikea av dom, och jag älskar ju Ikea så det passade ju jätte bra! Saga fick jätte fina tallrikar och bestick - Tack så mycket! Jag hade tänkt ta kort på alla julklappar men jag orkar faktiskt inte det. Ni får nog lite bilder allt eftersom istället, för just nu är alla grejer utspridda. Endel kläder ligger i smutskorgen, lakanen och det hänger och ska torka osv.

Nu ikväll har jag och älskling en myskväll för oss själva, Saga är hemma hos Linus föräldrar och ska sova där i natt.
Vi kände att vi ville ha lite tid för oss själva så Saga fick vara hos dom ikväll, men det gör ju inte henne något för hon älskar ju dom och funkar alltid jätte bra när hon är där :)
Vi har precis storstädat hela lägenheten, har invigt min nya dammsugare och den var jätte bra. Vilken skillnad ifrån min sämsta jag hade innan! Så nu är det rent och fint och har tänt massor med ljus och vi har tagit oss varsitt glas vin - smaskens!
Jag ska ta mig ett bad om en stund tänkte jag, fått massor med badsaker i julklapp. Typ saker man lägger i vattnet som luktar gott och gör kroppen len och sådär. Och sedan fick jag ju även en "badkars kudde"
Så ska pyssla om mig själv lite tänkte jag!



Kommentarer
Angelica Lindh

Jodå den var bra :)

fin klänning saga hade på sig och vilka bra julklappar du verkar ha fått :)

2010-12-25 @ 20:35:17
URL: http://lifeofangelica.devote.sel
linn

Absolut! Ni ser också ut att ha haft en trevlig jul!:) Vilken söt dotter du har:)

2010-12-25 @ 20:40:55
URL: http://linnur.blogg.se/
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ En mammas blogg

Ja julen har väl varit bra förutom att nästan alla var sjuka... själv då?

2010-12-26 @ 12:26:34
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0