Mammas lilla kladdmonster :)

GODKVÄLL MINA SÖTNOSAR ♥

Vad har ni för er?
Ni kanske ligger och sover, eller är påväg att lägga er? Klockan börjar ju faktiskt bli rätt mycket och dom flesta jobbar väl eller går i skolan i morgon..
Jag sitter och lyssnar på lite musik på youtube, lite live uppträdande och covers. Det är faktiskt kul :)
Saga ligger och sover sen ett tag tillbaka. Efter att ha duschat med Linus och sedan druckit välling så slocknade hon rätt så fort.

Förut åkte jag till macken med Linus mamma för att hämta ut ett paket, mina skor jag beställde har kommit.
Men är jätte besviken, dom var för små! Alltså dom är inte små på "längden" eller vad man ska säga.
Utan dom är så himla smala i skaftet så får knappt i foten, måste kämpa som en idiot samtidigt som jag använder skohorn och efter mycket om och men så får jag på skon. Och så ska det ju absolut inte vara. Så får skicka tillbaka dom eller se om någon är sugen på att köpa dom av mig?
Det var ju väldigt tråkigt eftersom jag så gärna velat ha dom skorna, aja.. inget att göra åt.


Nu blir det snart sängen, börjar bli trött! Men först ska jag utse lite Dagens bloggar :)
I morgon kanske det kommer ut en tävling, så håll utkik!

Förut när vi hade ätit så var det någon vid namn Linus som tyckte att Saga skulle få kladda lite själv med creme fraiche och majs, och självklart var det väldigt populärt ifrån Sagas sida haha.
Mammas lilla kladdmonster ♥









Kommentarer
Js

Tack, dsm :)



Jo min dag har varit bra, hur har din varit :)?

2010-12-02 @ 23:10:11
URL: http://saavurdic.blogg.se/
carolinhe med H

Måste bara fråga, ser Saga Linus som sin pappa? =)

2010-12-02 @ 23:16:48
URL: http://carolinhes.blogg.se/
Alexandra - ♥

Åh så söt! :D

2010-12-03 @ 00:00:12
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0