mums vad gott det är!

Nu är lillfisen lagd, lite gnäll idag också när hon blev lagd. Vet inte varför hon börjat med det? Men nu är det tyst så tror hon har somnat..

Jag & Saga tog en promenad ner till centrum förut med Caroline, kände att jag ville komma ut lite för jag var så trött. Höll nästan på att somna här på golvet när jag busade med Saga haha.
Sen var jag lite små sugen på godis också så köpte lite sådant, och grönsaker med dipp blev det också.
Mums vad gott det är, ska strunta i chipsen nu och börja äta grönsaker istället :) Nyttigare och fräschare..

Nej nu ska jag slänga mig i soffan och invänta Svenska Hollywood fruar.
Och innan jag lägger mig sen så ska jag även utse Veckans blogg.....

HOPPAS NI HAR HAFT EN HÄRLIG DAG? ♥



Kommentarer
carolinhe med H

Godisskålen bakom då ;) haha nej ja bara skojar :D

2010-12-06 @ 21:13:22
URL: http://carolinhes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0