Julavslutning

HEJ SÖTNOSAR ♥

Sorry att jag ej har skrivit någonting förens nu... Men vi kom hem för en liten stund sedan, har varit och lyssnat på när Linus sjungit på sin julavslutning och det var lika fint som vanligt! Han är ju så duktig min älskling ♥
Påvägen hem svängde vi förbi Mcdonalds och käkade lite, var riktigt länge sen jag käkade där så det var riktigt gott.
Det är inte gott att äta där för ofta, det är ju så himla flottigt. Men ibland är det allt smarrigt!

Just nu ligger Saga och sover lite, hon var helt slut. Hon skötte sig utmärkt när vi var på avslutningen, hon satt och flörtade med alla och klappade händerna när folk hade sjungit och sådär - min gullunge :)
Linus sitter här brevid
och lyssnar på lite musik, och jag ska ta och städa lite om en stund tänkte jag.
Kvällen blir lugn, blir en myskväll skulle jag tro. Vet inte vad det är på tv ikväll nu när Idol inte är längre? Får ta och kolla upp det.

Saga i sin nya supersöta dress!


Kommentarer
Matilda♥

gud va söt hon är!

2010-12-17 @ 21:57:12
URL: http://maatildisens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0