jag kommer inte på någon rubrik

HALLOJ ♥

Hur mår ni? Jag hoppas allting är fin fint med er..
Med oss är det bara bra, förutom att Linus skadat sig i revbenet. Stackarn han har så himla ont ♥

Jag har precis tittat på Våra bästa år, det är ju så himla dåligt men ändå så himla bra och spännande haha.
Saga somnade för en liten stund sedan och Linus sover fortfarande. Han valde att stanna hemma idag pga att han har ont.
Jag ska ta och hänga lite tvätt och sedan är det städning på schemat. Sen fixa lite lunch och sen får vi se vad vi hittar på.

Att äta själv är roligt! :D









Kommentarer
Emelie .

Sv; Jag har hört att det ska vara typ jobbigt .. Folk sa det till mig när jag sa att jag ville ha ett litet barn ..

2010-12-06 @ 11:35:48
URL: http://emelietheidiot.blogg.se/
LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Vilka härliga bilder!! =) Precis så där ska det ätas när man är liten ^^

2010-12-06 @ 17:24:47
URL: http://eimk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0