Hon gillade till och med sill

HEJ SÖTNOSAR ♥

Hur mår ni? Jag hoppas att allting är bra med er, med oss är det bara bra iaf!
Dom här 2 senaste dagarna har det inte blivit så mycket skrivet, förlåt. Men har haft fullt upp då datorn har fått ligga på sidan av lite.

Igår var vi ju på meditation och det var riktigt härligt och häftigt. Ni som inte testat på det borde verkligen göra det.
Ni som är intresserade av lite andliga saker, meditation, seanser m.m  - håll lite utkik i min blogg framöver, för det kommer komma lite erbjudanden om sådant...

Idag har vi varit inne i stan och fixat med lite saker, handlat m.m. Sen när vi kom hem därifrån fixade vi i ordning ett litet mini julbord som vi precis har ätit. Det var riktigt smarrigt kan jag säga!
Och det tyckte Saga med, hon tyckte till och med om sill. Hon är lite rolig, tror inte det är så många barn som gillar det? Men Saga gillar ju allting hon får smaka, det är så himla roligt.
Om ett tag ska vi följa med på Willes julavslutning, dom skulle spela någon teater eller vad det var. Det ska bli trevligt!



Kommentarer
sandra

det är en duktig tjej du har som klarar att testa saker, jag komplett hatar fisk.

Men annars ligger jag sedan 4 dagar tillbaka i soffan eller sängen med en stor förkylning och sjuk från jobbet.

2010-12-20 @ 18:31:45
URL: http://sandrew.myshowroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0