herregud vad tiden går fort!

Nu ligger Saga och tar sig en förmiddagslur efter att ha busat för fullt.
Förut började hon krypa på riktigt istället för att åla sig framåt, min duktiga tjej ♥ Det är ju så mycket som händer hela tiden nu, nya saker hon kan och lär sig osv. Det är så himla härligt!
Har även glömt att säga att Saga fått plats hos den dagmamman jag ville, så i mitten av februari börjar hon.
Dom skulle höra av sig lite längre fram, men så kul att jag fick just där jag ville. Det känns skönt, för hon ska tydligen vara jätte bra. Både Linus och hans syster gick där när dom var små så Linus mamma har rekommenderat det starkt.  
Det är helt sjukt vad tiden har gått fort, nyss var hon en liten bebis och nu ska hon snart börja hos dagmamma. Herregud säger jag bara, min lilla tjeja börjar bli stor nu. Hon är inte någon liten bebis längre....

Hon är verkligen den finaste som finns på denna jord & det finns inte ord för hur mycket jag älskar henne.
Mammas lilla hjärtegull ♥






Kommentarer
Linda - En Vimsig Mamma

super fina kläder! =) ja du idag blir det att försöka hinna få upp det sista av julpyntet och anmäla sig till olia tävlingar här ute i blogg världen =) eran dag då?kram

2010-12-15 @ 10:25:01
URL: http://holen666.blogg.se/
josefine

gud så söt hon är :)

2010-12-15 @ 12:15:36
URL: http://osin.blogg.se/
2 16åriga mammor

åh, så söt hon är! :)

//Sandra, 16 år & mamma till Hampus

2010-12-16 @ 15:24:54
URL: http://ungamodrar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0